карах я 150 км на бензин , умишлено я държах на 4000 об. изгорих 25л 100 октанов бензин + добавка и нямаше подобрение.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пали от третото завъртане?
Collapse
X
-
колега ас го имам същият проблем но колата пали трудно само ако е в положение гас-бензин а когато е в положение бензин пали от рас.пояснявам положение бензин колата се кара само на бензин а положение гас-бензин колата пали на бензин и след 35 градуса прехвърля на гас.интересното в случея е че и при двете положения пали на бензин а в едното без проблем а в другото с много въртене.не мога да си го обясня логически от каде се получава това.
Comment
-
пробвах
Нищо не се получи. Т.е. днес бе по студено от предишните дни. Запали от втория път! Първите няколко секунди беше страхотно имаше мощност и всичко беше ОК, после достигна някъде 20-30 градуса и всичко се върна както съм го описал по-горе. После достигна 35градуса мина на гас и всичко се "нормализира" .
С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА
Comment
-
за мен това са дюзи които поикаят а не праскат но ас оште малко ще покарам така и ще пробвам с почистване а ако няма резултат май ще купувам нови.та колега на бензин пали от раз и то винаги, но сложи я на гас бензин и тогава нанаи маро нема никои хи хи хи хи хи и брам хилисе кат за световно.
Comment
-
Първоначално публикувано от aleksander nikolaev Покажи съобщениеза мен това са дюзи които поикаят а не праскат но ас оште малко ще покарам така и ще пробвам с почистване а ако няма резултат май ще купувам нови.та колега на бензин пали от раз и то винаги, но сложи я на гас бензин и тогава нанаи маро нема никои хи хи хи хи хи и брам хилисе кат за световно.
Comment
-
Първоначално публикувано от anton.mudev Покажи съобщениеколеги има едни датчици дето олавят детонацията на мотора ако те са се прецакали може да сивартите и палите колкото изкате
С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА
Comment
-
Аз имах същият проблем като Наско. Колата палеше винаги от третия път като е стояла цяла нощ. Смених регулатора за налягането на бензина и бензиновата помпа и се оправи. За беда ги смених едновременно и не мога да кажа дали е било само от едното. В случая моят съвет е да се замери налягането на бензина преди по време и след като запали колата.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Аз си гледам сам колите, друг не ги пипа.Снимки нямам, а и нямаше да ти свършат работа, тъй като колите ни са различни, определено те съветвам да си провериш налягането към дюзите, смени си бензиновия филтър и ако трябва продължавай с регулатора, помпата...
Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
открит проблем!
След смяна на бенцинова помпа, (безсмислена смяна- набутване 150лв с монтажа) се оказа че старата помпа си работи и новата е ненужно сложена. Но както и да е. Имам нова помпа и пак не пали! Има ток на всякъде при бушона, който е прекъсвач в системата на бензиновата помпа има ток (ампераж не е мерен! ) и пак не пали! От най - близкото реле взимам + и колата пали ! т.е според мен до помпата не достигат ампери и затова не засмуква бензин.
Колеги в момента е закърпено положението с паленето, но това за мен не е решение за постоянно, ако имате идеи, моля помагайте.
Хиляди благодарности на Боби, който помогна за пореден път!
Last edited by Nasko; d.m.y г., 14:09.
С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА
Comment
-
От това,което си описал,ме навежда на мисълта,че или клапана за прекъсване на бензина е проблемен/може чисто механично да блокира,а може да е с пробив в намотка на бобината и да неможе да го отвори/ или релето,което го управлява е пътник.
Подай директно ток към клапана и пробвай.Ако запали от раз-виж къде е релето,което го управлява и го сменяй.Ако проблема остава-смени клапана.Електрониката явно работи нармално,иначе ще имаш проблем и след като запали.
Горното упражнение го прави когато е прехвърлена само на бензин.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment